December 06, 2011

my stress reliever

hye people..
i'm quite stress this week.
so..here my stress reliever.
aww..such a cute babies :)
tq babies.. u made my day..muah,muah


meow,meow..

ok,say CHEESE!

Boboi,Bubu,Caca,Cici

Sleeping like kereta api..LOL..:)

so true, right?

June 12, 2011

explore race



"Geng Plawok@Lebong"




Pada 11/6/2011 team 'PLAWOK@LEBONG' join 1 xplorace anjuran kementerian pelancongan penang di taman botani,penang...haa..sgt adventure..kami kene mengharungi 10 task yg sgt mencabar fizikal & mental..

-task 1= tugas kene kutip sampah area kwsn tmn botani seberat > 2kg..mcm2 gelagat para2 peserta blh disaksikan..
-task 2= diberi cabaran menjawab 20 soalan ttg pokok2 sekitar tmn botani..siap ngan name saintifik 2..kt ci2 la kami brmasalah sket n dtggl 1 dmi 1 team lain..
-task 3= kene lukis 1 logo bertemakn '1 MALAYSIA GREEN, 1 MALAYSIA CLEAN'...
-task 4= perlu mencari jongkong emas di dlm hutan dgn melalui trek jungle trekking yg sgt mencabar..sgt penat..dahla stok air da hbs..
-task 5= berlari menuju ke puncak bukit di kwasn dam dan perlu melakukan tugasan baling buoh nyor ke arah 5 biji botol n kne jtuhkn semua..kalu gagal penalti 15mnt..
-task 6= berlari menuju ke task 6 dmna perlu selesaikn soalan matematik..lame da otak xmengira..soalan plak blh than susah..
-task 7= 'my fav task..hehhe..kene makan 1biji tembikai saiz XL smpai hbs..gile..mse 2 xpkir malu da..dahaga gile mse 2..ap lgi pelahap xigt dunia..btol2 nikmat..kami ambik mse dlm '3mnt' shja utk hbskn 1biji tembikai..rekod pribadi 2..haha
-task 8= task pling ak benci..kene mengayam ketupat!!gile susah..team kmi brmasalah d task 8..cube pnya cube xjd2 ktupat..jd ketuat ad la..kt ci2 kmi bazir mse 1/2 jam..sgt2 tension.
-task 9= kami kene makan buah limau nipis sebanyak 15bji..gile masam..tp nk tamat punya pasal masam jd rase manis..haha
-task 10= kami kene cipta 1 lirik lagu boria & kene nyanyi lagu yg kmi cipta..kene plak pkai custom yg para fasi sediakan..
Tamat...
hasil penat gile kami dpt tmpt ke-8 je...sagu hati je..
bt mase ni kmi nk protes mengenai hadiah yg disediakn..sbb dlm borang penyertaan di warwarkn 5 saguhti iaitu tmpt 4-8 mendpt hadiah rm200 utk 1team..tp ap yg kami dpt hnya la 50hinggit je..ap ni organizer..songlap duit ka...kami spakat ngan team2 yg lain utk protes & membuat aduan terus kepada pengarah kementerian pelancongan sendiri..
sekia sedikit catatan spjg perjalanan 1/2 hri xplorace ni..
bye..peace yooorrr!!!!!

May 19, 2011

Precious Day of my Life!!



waaa...lame gile kowt x update blog...
aku update pown coz permintaan si dia..
hehe...

28 April 2011

i've been waiting for him,really miss him..
finally he come to me!!yeay..the most exciting part..
i love the way u look,
the way u smile,
ur expression...
everything!
finally,now u in front of me...;)


luv ur face expression..so...cute..





My dear..on ur bufday,x sempat nak celebrate wif CAKE..
now,i had suprise for u!!
here u are..hope u like it DEAR!
dis cupcake specially made from Nong Bakery,bout the prices..hmm,secret..
flava:choc moist/fondant
gud taste & its cute just like u Razaki Ramlee!!
oke,we melahap spageti & cupcake bersame2 my brother in-law,Eddie at Secret Recipe..
u know wut,i love u dem much..


Next day,we went to Old Town..teringin nak makan laksa tomyam..nyum2..
hihi...

Thanks B!i love iT!

My Laksa Tomyam..nyum,nyum

cute ryte!

pas da order sume makanan, Razaki kua sekejap..cakap nak amek lappy..ok,i wait..
boleh jugak surf tenet,leh lepak lame sket..
dye masok balek,
then time aku nak amek lappy lam beg, ternampak la satu bungkusan kaler merah,
beriben cute..
ish,Razaki..aku da agak da,mesti hadiah utk aku nieyh..
then dye suh aku bukak,slowly open it..
taraaaa...

i got Swatch watch..hehe
so excited & appreciate it...
thanks 4 dis present!

April 24, 2011

Cuppy Cupcake from Paed~




Pukul 2.30 ptg aku ade klas Pj..then time otw ke gym Paed pown mesej aku plak yg berbunyi cmni..

"Madame nak jumpe Eton ngan Amer kat jabatan.Now pasal assignment.Kejap je"

Dalam hati aku ni mcm2 da pk,da start cuak..sal plak ngn assignment aku..kan da check yg aku nye..siap da bagi marks..or kes plagiat?haisy, xmungkin..sume hasil sendiri & internet...sampai kat jabatan Amer da ade kat c2...kami berdua resah duk tgu Madame..tanye madame Noormah,dye cakap Madame Norasmad mmg xde arini..tue aku pelik tueh..musykil plak aku...Paed,adam,Nas & Lily ade kat lua ag..lagi pelik..diorang tgu Madame Norasmad jugak kew..tbe2 Paed pown dtg ngn kotak beriben...TARAAA...

"Hepi Bufday" to Amer & Eton..


Me & Amer



Thanks 4 dis Cupcake!


Me, Amer & Paed!


Aiyaa..tertipu ngn tipuan korunk..haha...well,btw aku nak ucapkan thanks sgt2 yg buat prank cuak nieyh..then cupcake yg Paed bagi sgt cumelll dan cute..terharu plak buat cmni..I really appreciate it..Thank u soooooo much..it was so switttt..and really cute..
Thanks jugak kepada gang prank tadi..pandai korunk berlakon n senyum-senyum kambing tadi!!!

KORANG MMG BEST!!!

Thanks again..


April 16, 2011

22th years old girl!

Times running so fast..
Hey,hey now i'm 22th years old on 16 April 2011..
wut kinda i say, there's nothink special on tis date coz i can't celebrate it wif my boifren!
How i miss him so much,how i miss him to sit next to me,to blow my 22th candle on my choc indulgence cake!
i miss u!
but its ok then, u had an important thang to do rite..n i understand..
i will wait 4 u n we will celebrate it together!

last nite,
sumone SHOT me!haha..
thank to Haziemah, Moo moo cayunk, Aini, Nisa, Rai, Tira!
u are so gud in doing PRANK!
love the cake,love the suprise~
thanks,thanks...LOVE U OL!


i got a lovely handmade bufday card from moo moo n Nisa,so switt!
thanks again my dear!




wutever it is i thank to god coz in 22th years old, i am still alive,breathing!

MILLION THANKS!

April 01, 2011

The most favorite things that he gave to me.

Salam ppl..
Here are the most favorite things that he gave to me.

1st :
Aww, aww..i'll never forget the day when we first met.
He proposed me with a beautiful NECKLACE.
So, on that day i am officially his girlfriend :)

2nd:
He knows that i am a person who love shoes so much.
When he came back to Terengganu, he never forget to buy it for me.
btw dearie, your taste not so bad, hehehe.


my shoes collection from him

3rd:
This is my first handphone that he gave to me.
before he bought it, he asked  me..
"Sayang suka dengar lagu kan?coz b selalu dengar sayang duk nyanyi dalam kereta"
I just shooked my head and smiles to him.
when he asked me like that, surely pasti ada udang di sebalik batu..kikiki..
As usual when he came home to Terengganu from Penang,
he will waiting in front of my house.
Came out from the house with a suprise from him.
i am so touch.thank u darling


4th :
still fresh in my mind the day we went shopping together at Midvalley.
that day, aku merajuk.
then i'll try to run away from him. he followed me behind.
out of sudden, he lost in a crowded.
gush, i'm so scared.where is he?
Then wat..let's guess?
TARAAA..he's in front of me holding a big moo moo.
he knew that i love moo moo so much.So this is how he pujuk me that time.
yeah, u got me darling :)



5th :
i got it from him on my 21st birthday.
haha..unexpected gift which is to me he's quite wasting his money on me.
to me, i don't even care if u buy me a cheap handbags or what..as long u are sincerely love me and care of me.
but on this important date, i appreciate that u gave me this beautiful keychain & white GUESS handbag.



6th:
I love ROXY.
hehe..that's y he gave me this.
handbag and purse.
kinda love the style of handbag and purse. 








February 06, 2011

Ho.lie.day heaven!

This is how we spent our quality time together.
u shine my day darling :)






January 16, 2011

Roses,Paradise Deluxe & Riyaz Hotel

Dis part of time,we had such a wonderful moment!Time ni kami berbuke pose same2 at Ri-yaz hOtel and Paradise Deluxe..In the same time i got a bOuquet of rOses!!tQ so much to my lovely bee!!its was so switt of u!




Tekan Sini Sayang!:)